Cut your finger on the edge, cause it's sharper than they told you. Take a leap from out the window, cause it's way too far to go through the door

orkar inte färga håret
inte än. men måste orka snart min utväxt är inte vacker längre. som om den nånsin varit
men snart får vi tillbaka vår dusch ayeee
dom började göra om inne på toan under höstlovet och tror dom blir färdiga i veckan!! yes!!
kan börja duscha normalt ofta igen liksom!! jag kommer bli så jävla fräsch då!! jag taggar!!
lukta gott 4 ever

+ tror fan folk tog åt sig när jag skrev att dom som höll på med "sv:tack" skulle gå iväg
har typ haft hälften så mycket besökare/dag sen dess och fått en mindre följare på b-lovin!!!
good for u guys hoppas era liv blir bättre utan min blogg osv
(fast samtidigt såhär :( :( :( ju)
bilder | |
#1 - - elisabeeet:

bananers vilken frän bild där!!! :O Du föresten du e fin i håret :3

#2 - - Petter:

är ju dataskadad så jag kommer fortsätta att läsa, var bara svårt där ett tag

#3 - - sara:

Elisabeth : taxxXx!!!

#4 - - hanna:

sv:tack!!!

läs min blogg förresten!! följa varanna me bloglovin?? ;)

Upp