brööl



något som stör mig(jaa stör mig på mycket. men halå, "super sura sunk sara", vad annars)
äär, att du brukar faktiskt säga, vad du tycker, om det mesta, när du gillar något
& det gör du, ofta. fast, är ju inte alls det jag stör mig på. "stör" är nog fel ord.
fundersam ja, nog mer så. för den här gången så, sa du, inget alls

mer energi än såhär, bör jag nog inte lägga ner, faktiskt. behöver inte vara något, alls.
men, jag gör så, blir ju så, över små saker. nog kanske mer över små saker än, stora, större, riktiga problem,
svårigheter, kalla det vad ni vill. är kanske lättare att hålla undan sånt där, annat, "stort".
det är ju, större. större saker hittar man lättare. annars vet jag inte, hur, det kan vara så, hur jag, kan vara så

ps
bilder | |
#1 - - yasmine:

bajs ellerrrr

#2 - - yasmine:

ja jag är på bra humör

#3 - - Anonym:

Yasmine : jag fattar inte :SSs

#4 - - Ungdomshälsan:

Det finns hjälp att få, vänd dig till Ungdomshälsan/Ungdomsmottagningen i Umeå. Ta kontakt genom att besöka osss på drop-in eller ringa våra telefontider se hemsida www.vll/ungdom

#5 - - yasmine:

Sv:

jag kan trolla hörrudu!



Ps.

hahahahahahah dör av kommentaren från "ungdomshälsan" ts hur sämst får man vara?

#6 - - yasmine:

Sv:

ska du ändå bara klaga på bilderna på dig så skiter jag i att lägga upp.

#7 - - Ludde:

sv: jag vill typ komma.

men jag smsar

#8 - - moa:

sv: tack!

#9 - - Olivia:

SLUTA BRÖLA OCH VA AKTIV DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

#10 - - sara:

OLIVIA : JAG SKAAA, SNAAAART!

#11 - - Olivia:

hahah fint!

Upp