onsdagsäventyr

vi tog en liten roadtrip till ett stort övergivet hus (poäng till dig ifall du kan se vilket!!!!)


 
alltså det här.... VAD FAN ÄR DET HÄR? det lugnade ju inte den redan uppspelta sara direkt....
bilder | |
#1 - - olivia:

fan vad nice!

Svar: jaa, men det var fett läskigt när det blev mörkt och jag vart tvungen att gå först för att jag var den enda som hade med sig en ficklampa......... :C
sara

#2 - - Alexander:

fan så coolt! jag vill också dit!

Svar: häng med nästa gång vetja! vi hann bara gå igenom högst en tredjedel av stället och vi var ändå där i två timmar!1
sara

#3 - - isabelle :

Det ser ju nästan ut som den skolan i "låt den rätte komma in", men å andra sidan kan jag ha helt fel!

Svar: Hahah ja men såhär var det egenlligen: tanken var att alla på tjejkvällen skulle ha sin skål och sin sked att käka fruktsallad i men i och med att jag stod över det så hällde jag upp godiset där i istället och insåg redan då att det skulle bli en rolig bild så jag kände mig tvungen att lägga upp den! Haha det där med popcornen var ju rätt smart faktiskt, något jag kanske borde prova! ;)

Svar: har ingen aning om vars de spelade in den filmen men tvivlar på att det var här ute i lilla brattby ba! fast om de gjorde det hade det ju vart ganska cool ヽ(´ー`)
sara

Upp