SCAR TISSUE THAT I WISH YOU SAW, SARCASTIC MISTER KNOW IT ALL


alltså det här var typ den enda bilden jag tog själv i fredags. resten tog nån annan. tack för bilderna du vem du nu är. dom var ganska roliga. för roliga för att lägga upp här TYVÄRR!!!!! hehehehe


yo halo snygg hand bruden, 6??? nämen ska sluta ha händer i ansiktet/på huvet. nä skoja det ska jag inte.
jag göre jämt. kan inte sluta. det är den jag är, eller nåt.
lyssnar på red hot chili peppers hela dagarna å känner mig lagom nere.
på kvällarna brukar det över gå till frusciante = ännu lägre.
men det är ok. det är lugnt liksom. varken varken eller eller
jag är på ungefär samma nivå helatiden = skönt.
Med fåglarna jag ska dela denna ensamma vy osv
(för er som inte fattar)
bilder | |
#1 - - Lotta:

Hahahahahaha hahahah hahahahahahah det där ser ju mer missbildat ut än jag trodde

#2 - - olivia:

vsg :p

om du syftade på när erik gick till struls med alla så.... vsg :P

#3 - - sara:

Olivia : jaaa, dom bilderna och 3957937206 bilder på folk som egentligen är snygga, men vred sönder ansiktena så dom inte längre vare!!

#4 - - Ludde:

SV: hehe ja men det har ju jag egentligen också, med tanke på att jag kollade hennes blogg jämt innan vi ens pratade på riktigt såå.

Har 14mm nuuu, typ.. sen i augusti/september så är ju ganska nytt ändå.

#5 - - EBBA:

svar: det kanske jag är, men inte snyggare än dig!!

Upp