the more you change, the more you stay the same


folk missuppfattar ofta mig
insåg att om jag var er, skulle jag missuppfatta mig själv också
jag missuppfattar mig själv ibland redan nu
text är inte min grej, har svårt att förmedla vad jag riktigt menar
skulle kunna skylla på att känslor är svåra.
men jag känner inte alls så mycket som det kan verka när jag skriver.
jag är mest glad helatiden & lever bara. borde nästan sluta skriva & bara publicera bilder
för text blir fel för mig, blandar ihop olika känslor om olika grejer i varann
felfelfel, förvirrande,fel. fast behöver ventilera ibland. dagbok kanske, fast det är inte heller jag.
faktiskt. borde börja måla igen, sån är jag med känslor, ja.
nice tror att jag hittade tillbaka en bit av mig själv just.
woho, tänker fira detta med en cigarett & ett nytt rent tomt papper

äsch, who am I kidding. kommer fastna under täcket. är iskallt överallt
bilder | |
Upp