So look into my face, then go and forget me forever


har sjukt mycket bilder, så istället för att slänga upp massor här på en gång så publicerar jag mest inga alls.
hihi
kulturnatta var väldigt roligt, fast var inte ""KULTURNATTA"", mitt fel jagvet jagvet.

sen saknar jag lite grejer, hallå, är för feg för att fråga dig öga mot öga, men undrar vad du gör
för du är inte som du brukade vara mot mig. jag behandlar inte dig på något annat vis.
sitter & tror jag har gjort något osvosv, men hallå, det har jag inte. vi pratade ju. det gjorde vi.
vi visste hur & vad, men nu, är det ingenting alls. tänker att kunde vi inte ha fullföljt det & sen kanske det kunde vara såhär? för nu när vi inte gjorde det, då vet jag ju inte. det är inte si eller så. det är mittimellan, eller ingenting, jag vet inte. paus typ. fast okej, inte vet jag du kanske inte behövde prova för att veta?
fast är det inte som med mat, man kan inte säga att det är äckligt förrän man provat, eller okej, det kan man, jag gör det, men det är inte rättvist. du är inte rättvis.
men om det är så, att du bestämt dig ändå, skulle jag vilja veta vad du bestämt dig för. för, ja, för nu hänger det kvar & jag, jag undrar
bilder | |
#1 - - Patrik:

Sv. Tack!

#2 - - Jessica:

får man fråga vem du skriver om? blir så nyfiken när det är så kryptiskt

#3 - - sara:

jessica : klart du får fråga, kommer nog inte ge dig något riktigt svar här, höll på att skriva att om jag svarar kommer det ändå inte ge dig något(att du inte skulle veta vem osv ändå) fast är kanske inte sant, vet inte vilka du känner/inte, men umeå är litet



:D

#4 - - Jessica:

svara på mail om du vill vettja!

Upp